Atsakymas

Atgal

Keleivių aptarnavimas +370 5 2344444 I–IV nuo 7:00 iki 15:45 val V iki 14:30 val

Plačiau

Tvarkaraščiai

Plačiau

Atsiliepimai

Plačiau

Ieškome vairuotojų

Plačiau

Kur kreiptis dėl autobusų/troleibusų vairuotojų elgesio?

Jei esate įsitikinę, kad vairuotojas elgėsi netinkamai (buvo nemandagus, vairuodamas kalbėjo telefonu ar blogai atliko kitas savo pareigas), rašykite mums el. paštu keleiviu.aptarnavimas@vilniausvt.lt.

Nurodykite datą ir laiką, maršruto numerį, stotelės pavadinimą ir važiavimo kryptį (pagal galimybes – autobuso/troleibuso garažo numerį arba valstybinį numerį). Trumpai aprašykite įvykio esmę ir nurodykite savo vardą arba pavardę, telefono numerį arba el. pašto adresą, kad galėtume su Jumis susisiekti, pasitikslinti informaciją, atsakyti ir išspręsti problemą.

Į anoniminius, necenzūrinius, nepagarbius ar įžeidžiamus skundus neatsakome.